קטגוריות באתר
אודות לנדמן אלומיניום בע״מ

משרד לנדמן מספק שירותי ייעוץ מקצועיים לגופים יזמיים בכל הקשור לעבודות זכוכית, מלבני אלומיניום עץ, פלדה, UPVC ,וכו'.

שמרו על קשר – חומר למחשבה

לקבל ניוזלטר המכיל תכנים מעודכנים בתחום מעטפת הבניין  מלאו את פרטיכם

מאמרים אחרונים

זקופה מותאמת לפרויקט

מרכז ספורט אפולוניה, הרצליה.

אדריכלות: אדריכל ירון כ"ץ, כ"ץ אדריכלים, מתכנן הבריכות והפיתוח: אדריכל שמואל גילר, גילר לדרמן אדריכלים | יועץ אלומיניום:  לנדמן אלומיניום בע"מ | קבלן אלומיניום:  בדר אלומיניום

צילום: אלעד שריד

אודות – המבנה ממוקם לאורך טיילת עירונית ומתוכנן כסדרה של מבנים, בעלי תכנים שונים, המשתלבים זה בזה ויוצרים דופן עירונית פעילה. המבנים, בגווני לבן ואפור, מקיימים יחסים דינמיים זה עם זה, ויוצרים יחדיו קומפוזיציה אדריכלית נקייה ומדויקת.

המעטפת מתבססת על עקרונות של תכנון אקלימי, לרבות העמדת המבנה, הפנייתו ופתיחתו לדרום ולצפון, כדי לחסוך בעלויות תאורה, קירור וחימום. 

צילום: אלעד שריג
צילום: אלעד שריג

החזית הצפונית איננה חשופה לקרינה ישירה של שמש. קיר מסך רחב, המתנשא לגובה של כ- 7.90 מ', ומשתרע מלוא רוחב הבריכה, משובץ בחזית זו. קיר המסך מעניק למבנה תאורה טבעית כל ימות השנה, ומחדיר אור "רך" גם בחודשי הקיץ. קיר המסך מאפשר תצפית לעבר הטיילת הצמודה, וממנה פנימה. בדרך זו הפעילות בתוך הבריכה משתלבת עם הפעילות העירונית מחוץ לה. החזית הדרומית מוצללת באמצעות רפפות אלומיניום חיצוניות, הבולמות את קרינת השמש הישירה. חזיתות המבנה (הצפונית והדרומית) מזוגגות בשמשת רבדים מרסנת קרינה מסוג ClimaGuard Neutral 70 Low E.

קיר המסך בחזית הצפונית – הרכיב המבני של קיר המסך בפרויקט היא זקופה של פרופיל אלומיניום, עשוי רכיב יחיד, אשר יוצר בישראל, במיוחד לפרויקט זה.

הזקופה גדולה בכל שלושת ממדיה: 80 מ"מ (ברוחב), 353 מ"מ (בעומק) ו- 7900 מ"מ (באורך). ייצור, גימור והתקנת זקופה שכזו הוא אתגר הנדסי של ממש. הזקופה מתנשאת מלוא גובה הפתח, 7.90 מ', ללא כל קיטוע לאורכה, וללא כל תמיכה סטטית נוספת לאורכה, בהתאם למשאלות העיצוביות האדריכליות. הזקופה מעניקה לקיר המסך את הקשיחות הסטטית הנדרשת מחד, וחזות דקה ועדינה מאידך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

מעקה זיזי (Console) שכולו זכוכית

מעקה זיזי שכולו זכוכית נטול כל רכיב מבני בין מפלס כַּן המעקה לבין מפלס מסעד המעקה, זולת שמשת המעקה. שמשת המעקה חדורה בבסיסה כ- 75 מ"מ, בתוך כַּן המעקה ורתומה בתוכו. הריתום יכול להיעשות בשיטה "יבשה" או "רטובה". בשיטה היבשה, כַּן המעקה הוא של פרופיל אלומיניום מותאם. הריתום נעשה באמצעות שגמים מחודדים המוחדרים בתוך הכַּן אחת לכ- 100 מ"מ ומהדקים את השמשה במקומה. 

המשך קריאה »

תכנון בהיבט הסטטי

רכיבים שכולם זכוכית

קיר מסך

קיימות

סליידר עמוד הבית

מעקים ומסעדים

מעטפת פרמטרית

חיפוי

זכוכית וזיגוג

הרכבה של אלומיניום וזכוכית

המעטפת האדריכלית

דלתות ומבואות כניסה

גימור אלומיניום

בדיקות ובקרה

אלומיניום, שיחול ופיתוח מכלולים

אורקיע (Skylight) וקיר אור

דילוג לתוכן