קטגוריות באתר
אודות לנדמן אלומיניום בע״מ

משרד לנדמן מספק שירותי ייעוץ מקצועיים לגופים יזמיים בכל הקשור לעבודות זכוכית, מלבני אלומיניום עץ, פלדה, UPVC ,וכו'.

שמרו על קשר – חומר למחשבה

לקבל ניוזלטר המכיל תכנים מעודכנים בתחום מעטפת הבניין  מלאו את פרטיכם

מאמרים אחרונים

חיפוי של פרופיל אלומיניום דמוי עץ

רביעיית פלורנטין, תל אביב- יפו.

אדריכלות: פיבקו אדריכלים | יועץ אלומיניום:  לנדמן אלומיניום בע"מ.

צילום: עמרי אמסלם צילום אדריכלות

מתחם מגורים בלב שכונת פלורנטין. מורכב מארבעה מבנים בעלי עיצוב אמורפי. ארבעת הבנים מכילים 261 יח"ד, החל בשני חדרים ועד דירות המתפרשות על פני קומה שלמה. בין הבניינים המשתלבים זה בזה בצורה מעוגלת, מתחם מסחרי פתוח, ובו כארבעים חנויות, בריכת שחייה, חדר כושר וספא. 

צילום: עמרי אמסלם צילום אדריכלות

הרוח הצעירה והתוססת של פלורנטין קיבלה ביטוי בתכנון מתחם בעל קווי מתאר של צורות אליפטיות רכות. העיצוב התרחק מאוד מן המבנה המלבני המקובל לדירות מגורים. הזוויות הישרות הוחלפו בצורות א – סימטריות, מעוגלות. המבנה הוא בעל עיצוב דינמי זורם, ומתחבר באופיו לאוכלוסיית האזור הצעירה והתזזיתית. 

צילום: עמרי אמסלם צילום אדריכלות

מעטפת המבנים מחופה בפרופילי (Bamboo Plastic Composite) BPC. עיצוב הפרופיל וגימורו הותאמו ושוחלו לפי הדרישות העיצוביות של הפרויקט. 

חיפוי של פרופיל דמוי עץ – בשנים האחרונות, עם התגברות המודעות לבנייה ירוקה, גבר השימוש בפרופילים מתחדשים דמויי עץ. קיימים שני מוצרים עיקריים: פרופיל BPC העשוי תערובת של במבוק גרוס עם תוספים תרמופלסטיים, והמוכר בשם המסחרי: "Wooden";ופרופיל המכיל תערובת של כ-  60% אורז, כ-  22% לח גס וכ-  18%מינרלים, והמוכר בשם המסחרי "Resysta". לשני המוצרים מכנה משותף: (1) הפרופיל בעל מופע חיצוני של עץ טבעי. (2) הפרופיל מותאם לעמוד לאורך שנים בתנאי חוץ ובהם: לחות, קרינת UV וכו', מבלי שיתבלה בעקבות סדיקה, ספיחת לחות, התנפחות, ו / או שינוי גוון. (3) לפי הצורך, הפרופיל מותאם לעוד בדרישות סיווג האש של ת"י 755 תגובות בשריפה. (4) גוון הפרופיל וגימורו נקבעים לפי בחירת המזמין. (5) הפרופיל יוקשח בפלדה כנדרש בפן הסטטי, לפי החתך הגיאומטרי שלו, ואופן הרכבתו. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

מעקה זיזי (Console) שכולו זכוכית

מעקה זיזי שכולו זכוכית נטול כל רכיב מבני בין מפלס כַּן המעקה לבין מפלס מסעד המעקה, זולת שמשת המעקה. שמשת המעקה חדורה בבסיסה כ- 75 מ"מ, בתוך כַּן המעקה ורתומה בתוכו. הריתום יכול להיעשות בשיטה "יבשה" או "רטובה". בשיטה היבשה, כַּן המעקה הוא של פרופיל אלומיניום מותאם. הריתום נעשה באמצעות שגמים מחודדים המוחדרים בתוך הכַּן אחת לכ- 100 מ"מ ומהדקים את השמשה במקומה. 

המשך קריאה »

תכנון בהיבט הסטטי

רכיבים שכולם זכוכית

קיר מסך

קיימות

סליידר עמוד הבית

מעקים ומסעדים

מעטפת פרמטרית

חיפוי

זכוכית וזיגוג

הרכבה של אלומיניום וזכוכית

המעטפת האדריכלית

דלתות ומבואות כניסה

גימור אלומיניום

בדיקות ובקרה

אלומיניום, שיחול ופיתוח מכלולים

אורקיע (Skylight) וקיר אור

דילוג לתוכן