קטגוריות באתר
אודות לנדמן אלומיניום בע״מ

משרד לנדמן מספק שירותי ייעוץ מקצועיים לגופים יזמיים בכל הקשור לעבודות זכוכית, מלבני אלומיניום עץ, פלדה, UPVC ,וכו'.

שמרו על קשר – חומר למחשבה

לקבל ניוזלטר המכיל תכנים מעודכנים בתחום מעטפת הבניין  מלאו את פרטיכם

מאמרים אחרונים

קיר מסך דו-קרומי מאוורר של רפפות אלומיניום, מבנה משרדים

מבנה משרדים, חברת סאפ, רעננה.

אדריכלות: י.א. ישר אדריכלים, אדריכל אחראי: יוני גרוסווסר | מנהל פרויקט:  ניצן-ענבר ניהול פרויקטים (1992) בע"מ | יועץ אלומיניום:  לנדמן אלומיניום בע"מ | קבלן אלומיניום:  אלומאייר

צילום: נמרוד לוי

מבנה משרדים שהוקם ביוזמת חברת SAP, ונבנה עבורה באיזור התעשייה של רעננה.

מעטפת מבנה המשרדים של חברת סאפ מגשר בין תפקוד לבין אסתטיקה. לראיה, המעטפת איננה אחידה בהיקפה. החזית הצפונית שונה מן החזיתות האחרות. החזיתות האחרות מזוגגות בשתי שמשות שונות.

קיר מסך כפול ומאוורר של פרופילי אלומיניום הוקם במעטפת המבנה, למעט החזית הצפונית אשר איננה חשופה לקרינה ישירה של שמש. רפפות האלומיניום הקבועות של קיר המסך הכפול, נטויות בזווית המרסנת קרינת שמש ישירה אל תוך המבנה. גימור פני השטח של רפפות האלומיניום נעשה בצבע דמוי עץ. משטחי דריכה משתרעים בפן החיצון של קירות מסך, בגב רפפות ההצללה. בדומה לכל קיר מסך מאוורר, משטחים אלה תומכים סטטית ברפפות האלומיניום מחד, ומשמשים תשתית לניקוי ותחזוקת הפן החיצון של קיר המסך מאידך. במבנה זה למשטחי הדריכה ייעוד נוסף – לשמש כנתיב לחילוץ אנשים מן המבנה בשעת חירום, ולכן רוחב המעבר החופשי בהם הוא כ- 80 ס"מ. 

כאמור, החזית הצפונית איננה חשופה לקרינה ישירה של שמש. מטעמים אלה, חזית זו היא חד-קרומית, נטולת כל הצללה חיצונית. כתחליף חזותי לרפפות האלומיניום, עוטרה החזית הצפונית בפרופילים 'קישוטיים' עמוקים – אנכיים ואופקיים. בפן התפקודי, משיקים בחזית הצפונית, אזורים ציבוריים, כגון: מבואת הכניסה, המעליות, חדרי ישיבות ועוד.

צילום: נמרוד לוי

גימור רפפות האלומיניום במעטפת המבנה נעשה בצבע דמוי עץ. גימור זה נעשה בשני שלבים: גימור הפרופיל בצבע אבקתי, וכדוגמת VIV-Decoral, עטיפת הפרופיל בפילם בעל מרקם של עץ לפי בחירת המזמין. המסת והטמעת הפילם בשכבת הצבע. עובי שכבת הצבע הממוצע בגימור אבקתי הוא כ- 120 µm, ולא פחות מ- 40 µm, ולא יותר מ- 150 µm.

צילום: נמרוד לוי

פתחים אליפטיים משובצים במעטפת קיר המסך הכפול המאוורר. היעדרן של הרפפות, מאפשר תצפית נטולת כל הפרעות מן האטריום, חוצה דרך הבועה, והפוך. בניגוד לחזית הצפונית, ולאזורים המוצללים באמצעות רפפות האלומיניום, השמשות המזוגגות בבועות, חשופות לקרינה ישירה של שמש. מטעמים אלה זוגגו הבועות בשמשות מרסנות קרינה, בעוד ששאר החזיתות זוגגו בשמשה מסננת קרינה בלבד.

צילום: אלעד שריג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

מעקה זיזי (Console) שכולו זכוכית

מעקה זיזי שכולו זכוכית נטול כל רכיב מבני בין מפלס כַּן המעקה לבין מפלס מסעד המעקה, זולת שמשת המעקה. שמשת המעקה חדורה בבסיסה כ- 75 מ"מ, בתוך כַּן המעקה ורתומה בתוכו. הריתום יכול להיעשות בשיטה "יבשה" או "רטובה". בשיטה היבשה, כַּן המעקה הוא של פרופיל אלומיניום מותאם. הריתום נעשה באמצעות שגמים מחודדים המוחדרים בתוך הכַּן אחת לכ- 100 מ"מ ומהדקים את השמשה במקומה. 

המשך קריאה »

תכנון בהיבט הסטטי

רכיבים שכולם זכוכית

קיר מסך

קיימות

סליידר עמוד הבית

מעקים ומסעדים

מעטפת פרמטרית

חיפוי

זכוכית וזיגוג

הרכבה של אלומיניום וזכוכית

המעטפת האדריכלית

דלתות ומבואות כניסה

גימור אלומיניום

בדיקות ובקרה

אלומיניום, שיחול ופיתוח מכלולים

אורקיע (Skylight) וקיר אור

דילוג לתוכן