קטגוריות באתר
אודות לנדמן אלומיניום בע״מ

משרד לנדמן מספק שירותי ייעוץ מקצועיים לגופים יזמיים בכל הקשור לעבודות זכוכית, מלבני אלומיניום עץ, פלדה, UPVC ,וכו'.

שמרו על קשר – חומר למחשבה

לקבל ניוזלטר המכיל תכנים מעודכנים בתחום מעטפת הבניין  מלאו את פרטיכם

מאמרים אחרונים

שכונת חצרות המושבה רחובות , פרויקט רחובות ELITE

יזם: קבוצת יצחקי, ניהול ופיקוח יזמי: עופר בר, אייל טפר | משרד אדריכלים: כנען שנהב. | אדריכל ראשי: זמיר תירוש, צוות תכנון: גני מלץ, דורית גל, זיוה מרחב, נקיטה ריבלקה. | יועץ אלומיניום: לנדמן אלומיניום בע"מ | קבלן ראשי: סיוון ביצוע | קבלן אלומיניום: תריסי ארז ו-השרון 87 | צילום: דיאגו רוסמן.

בסמוך לרחוב ששת הימים פינת דרך הים, ברחובות הקימה קבוצת יצחקי את שכונת רחובות Elite, הכוללת מבחר דירות בגדלים של 4, 5 ו-6 חדרים, ובקומות העליונות פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים.

הפרויקט כולל חמישה מגדלים בני 25 קומות, שני מגדלים בני 15 קומות ובניין נוסף המשלב, מגורים, שטחי מסחר, משרדים ומרפאות.  המגדלים מתנשאים לאורך תוואי גיאומטרלי של מעין חצי גורן המשיק בפארק המשתרע על שטח של כ-2,500 מ"ר.

שני המגדלים הגבוהים, מבוססים על שכפול הקומה טיפוסית.  

בקומה הטיפוסית השטחים הציבוריים של כל דירה (הסלון, המטבח ופינת האוכל) פונים לעבר המרפסת, והחזית הראשית.  בכל דירה, גם יחידת ההורים חשופה לנוף של החזית המערבית או המזרחית באמצעות פתח גדול שרוחבו כ-2.10 מ' והמתנשא כמעט מלוא גובה הקומה.  חלון זה המשובץ בפן הפנימי של הפתח, מאפשר לדיירים לראות את הנוף גם שהם נחים במיטה.  קודקוד המגדלים, שומר על העיצוב הגיאומטרי של הקומה הטיפוסית, במספר התאמות.  לדוגמא, היציאה אל מרפסות הפנטהאוז נעשית בדפנות המגדל ולא בחזית המגדל כמו בקומות הטיפוסיות.

במעטפת המבנה שובצו מלבני האלומיניום בגימור של "גרפיט גריי" גוון כהה המשדר מופע מכובד ואלגנטי. גון זה משתלב היטב עם הגון האפור של חיפוי האבן המשיק בפתח החלון.

במרפסות המגורים הותקנו מעקים של אלומיניום וזכוכית.

את הכניסה הראשית מייחד גגון זיזי בעומק של כ-3.00 מ'.  הגגון עשוי יצקת בטון, ועטוף בחיפוי אלומיניום.  העיצוב הגיאומטרי הייחודי של הגגון מגדיל לכאורה את הכניסה הראשית לבנין.  בנוסף, הגגון מהווה חיץ אקוסטי וחזותי בין השטחים הציבוריים בבסיס המגדל, לבין השטחים הפרטיים של קומות המגורים.

מבואת הכניסה מתנשאת לגובה של שתי קומות. פרט לעמוד מבני של שלד המגדל, כל מעטפת מבואת הכניסה מזוגגת בקירות זכוכית, ממפלס הרצפה ועד למפלס התקרה. בכניסה הראשית שובצה דלת נפתחת חוצבה בעלת מגיף חשמלי.  בשגרה הכניסה מצד חוץ נעשית באמצעות קידוד או אינטרקום.  ליוצאים מן המבנה, הדלת נפתחת אוטומטית, ובשעת חירום במצעות ידית מילוט המותקנת בגב אגף הדלת.

שטחי השירות מוצנעים באמצעות רפפות אלומיניום קבועות.  הרפפות משתרעות אופקית.  זוית הצידוד של הרפפות פונה כלפי מעלה בזוית של כ-450.  אמנם זוית זו מזמינה את מי הגשם אל תוך שטחי השירות, אך אל חשש, שטחי השירות מנוקזים, ואינם חשופים לסכנת הצפה.
לזוית צידוד זו שני יתרונות:
הראשון:  הרפפות חוסמות את התצפית פנימה אל תוך שטחי השירות מצד חוץ, ותורמות למופע החזותי המרשים וההומוגני של החזית.
השני: לרב, ממקמים בשטחי שירות אלה את יחידות העיבוי של המזגנים.  יחידות אלה פולטות חום רב, צידוד הרפפות מעלה, מסלק חום זה חוצה במהירות.

תודות לאדריכל זמיר תירוש, משרד כנען שנהב אדריכלים – בסיוע בהכנת הכתבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

מעקה זיזי (Console) שכולו זכוכית

מעקה זיזי שכולו זכוכית נטול כל רכיב מבני בין מפלס כַּן המעקה לבין מפלס מסעד המעקה, זולת שמשת המעקה. שמשת המעקה חדורה בבסיסה כ- 75 מ"מ, בתוך כַּן המעקה ורתומה בתוכו. הריתום יכול להיעשות בשיטה "יבשה" או "רטובה". בשיטה היבשה, כַּן המעקה הוא של פרופיל אלומיניום מותאם. הריתום נעשה באמצעות שגמים מחודדים המוחדרים בתוך הכַּן אחת לכ- 100 מ"מ ומהדקים את השמשה במקומה. 

המשך קריאה »

תכנון בהיבט הסטטי

רכיבים שכולם זכוכית

קיר מסך

קיימות

סליידר עמוד הבית

מעקים ומסעדים

מעטפת פרמטרית

חיפוי

זכוכית וזיגוג

הרכבה של אלומיניום וזכוכית

המעטפת האדריכלית

דלתות ומבואות כניסה

גימור אלומיניום

בדיקות ובקרה

אלומיניום, שיחול ופיתוח מכלולים

אורקיע (Skylight) וקיר אור

דילוג לתוכן