קטגוריות באתר
אודות לנדמן אלומיניום בע״מ

משרד לנדמן מספק שירותי ייעוץ מקצועיים לגופים יזמיים בכל הקשור לעבודות זכוכית, מלבני אלומיניום עץ, פלדה, UPVC ,וכו'.

שמרו על קשר – חומר למחשבה

לקבל ניוזלטר המכיל תכנים מעודכנים בתחום מעטפת הבניין  מלאו את פרטיכם

מאמרים אחרונים

הבנק הבינלאומי הראשון, תל אביב- יפו

אדריכלות: Pei-Cobb-Freed בשיתוף ניר-קוץ אדריכלים | פיקוח:  ניצן-ענבר ניהול פרויקטים ( 1992) בע"מ
יועץ אלומיניום: לנדמן אלומיניום בע"מ | קבלן אלומיניום:  אלום עשת | צילום:  עמית גירון.

אודות – מגדל משרדים בתל אביב המיועד להנהלה הראשית של הבנק הבינלאומי הראשון. בבסיס המגדל שוכן גם הסניף הראשי של הבנק. המגדל ממוקם בשדרות רוטשילד באזור עסקים דינמי אשר פעיל תרבותית וחברתית בשעות הלילה.

מעטפת המגדל מזכירה בשפה העיצובית שלה את מגדל הבנק המרכזי של סין, אשר תוכנן על ידי השלוחה של משרד IMP, בהונג קונג. השפה העיצובית של המבנה מעניקה לו מופע של תחכום ועוצמה כלכלית מחד, ושקיפות ניהולית מאידך. המגדל מורכב מחמש מנסרות של משולש שווה צלעות. כל אחת מן המנסרות מתנשאת לגובה אחר. יחדיו, הן יוצרות תצריף גיאומטרי משתנה המבוסס על זווית של 60°.

קיר מסך כפול (Double Skin Façade) – הנהלת הבנק ביקשה לתכנן בניין שקוף ככל האפשר. קירות מסך שקופים החשופים לקרינת שמש ישירה, ולתנאי האקלים הים תיכוני, מחוללים בגבם ובסמוך להם, תנאים של אי – נוחות אקלימית. מטעמים אלה למגדל  זה יועד קיר מסך כפול אשר מאופיין בצריכה מינימלית של מיזוג אוויר מחד, ומעניק למשתמש נוחות אקלימית גבוהה מאידך.

העקרונות של קיר המסך הכפול הממוכן דומים מאוד לאלה של קיר המסך הכפול המאוורר, שעליו ניתן לקרוא בהרחבה במבנה הבורסה לניירות ערך. גם קיר המסך הכפול הממוכן מתבסס על שני קרומים. קרום חיצון שנועד לשבור את קרינת השמש הישירה קודם שהיא מכה בקרום הפנימי. משקרינת השמש הישירה נשברה, גלי ה-  IR נכלאים בתווך שבין שני הקרומים, ומחממים אותו. התווך שבין שני הקרומים נתון לסחרור מאולץ וממוכן, בלתי פוסק של אוויר. אוויר קר וממוזג נכנס לתוך חלל זה בבסיסו, מצנן את התווך שבין שני הקרומים ותוך כדי כך מתחמם. האוויר החם עולה מעלה, ונפלט מתוך חלל זה דרך פתח מיוחד, אל מערכת איוורור מיוחדת הפולטת אותו אל מחוץ למבנה. הקרום הפנימי עשוי שמשה בידודית מרסנת קרינה (Low E), המרסנת ומונעת את הולכת החום מן התווך החם שבין שני הקרומים, פנימה אל תוך המבנה.

בתוך תווך זה, פרוש תריס הצללה. תפעול התריס: פתיחתו, הגפתו, ואף זווית הצידוד של הרפפות נשלטת על ידי מחשב מרכזי, ולפרקי זמן קצובים על ידי המשתמש בחדר. המחשב המרכזי מתפעל את  תריסי ההצללה בכל חזית וחזית, בהתא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

מעקה זיזי (Console) שכולו זכוכית

מעקה זיזי שכולו זכוכית נטול כל רכיב מבני בין מפלס כַּן המעקה לבין מפלס מסעד המעקה, זולת שמשת המעקה. שמשת המעקה חדורה בבסיסה כ- 75 מ"מ, בתוך כַּן המעקה ורתומה בתוכו. הריתום יכול להיעשות בשיטה "יבשה" או "רטובה". בשיטה היבשה, כַּן המעקה הוא של פרופיל אלומיניום מותאם. הריתום נעשה באמצעות שגמים מחודדים המוחדרים בתוך הכַּן אחת לכ- 100 מ"מ ומהדקים את השמשה במקומה. 

המשך קריאה »

תכנון בהיבט הסטטי

רכיבים שכולם זכוכית

קיר מסך

קיימות

סליידר עמוד הבית

מעקים ומסעדים

מעטפת פרמטרית

חיפוי

זכוכית וזיגוג

הרכבה של אלומיניום וזכוכית

המעטפת האדריכלית

דלתות ומבואות כניסה

גימור אלומיניום

בדיקות ובקרה

אלומיניום, שיחול ופיתוח מכלולים

אורקיע (Skylight) וקיר אור

דילוג לתוכן