קטגוריות באתר
אודות לנדמן אלומיניום בע״מ

משרד לנדמן מספק שירותי ייעוץ מקצועיים לגופים יזמיים בכל הקשור לעבודות זכוכית, מלבני אלומיניום עץ, פלדה, UPVC ,וכו'.

שמרו על קשר – חומר למחשבה

לקבל ניוזלטר המכיל תכנים מעודכנים בתחום מעטפת הבניין  מלאו את פרטיכם

מאמרים אחרונים

קיר מסך דו-קרומי של הצללה אורגנית (ירוק)

הרחבת מבנה צ'ק פוינט, תל אביב- יפו.

אדריכלות האגף המזרחי: קוץ אדריכלים | מנהל פרויקט: מ.יוקלה ניהול פרויקטים
יועץ אלומיניום: לנדמן אלומיניום בע"מ | קבלן אלומיניום: קבוצת קוסטיקה

צילום: אלעד שריג

אודותלמבנה הקיים, המשמש כמטה הבינ"ל של חברת אבטחת המידע, צ'ק פוינט, ואשר תוכנן על ידי ארכ. אבנר ישר, נוסף אגף מזרחי חדש. האגף החדש תוכנן על ידי ניר-קוץ אדריכלים, אשר זכו בתחרות מוזמנים, והוא מהווה שדרוג ירוק (Retro Fit) של המבנה הקיים. השדרוג הירוק כלל, מצללה אקולוגית (המתוארת להלן), מערכות למחזור מים אפורים, תאורה חסכונית, גינה בגג המבנה ועוד.

צילום: אלעד שריג

מעטפתהתוספת הדומיננטית, בשדרוג הירוק, כללה שתי מצללות אורגניות (Shading) של צמחייה. המצללות תלויות בפן החיצון של קיר המסך, בחזית המזרחית ובחזית הדרומית של המבנה, והן מהוות את הקרום החיצון בקיר מסך כפול מאוורר( Facade Ventilated Double Skin). ההצללה האקולוגית התלויה בפן החיצון של קיר המסך, משתייכת למשפחת קירות המסך הכפולים והמאווררים. המערך של קיר המסך הכפול והמאוורר, מוריד משמעותית את עומס החום על מעטפת המבנה, ובכך מצמצם את המשאבים הנדרשים למיזוג.

צילום: אלעד שריג

במדינות קרות מקובל לסגור את הקיר הכפול המאוורר במהלך החורף. סגירה זו מונעת את סחרור האוויר, ולכן האוויר החם הנכלא בתווך מתחמם עוד ועוד, מקרין בהולכה את החום פנימה אל תוך המבנה, וכך חוסך את משאבי החימום. החלטת ממשלה מספר 3768, לעידוד בנייה ירוקה מיום 16/01/2013, קובעת כי שטח קירות עבים ומעטפת כפולה לא ייחשבו במניין השטחים המחושבים לבנייה. בכך מעודדת ההחלטה בניית מעטפת כפולה וקירות עבים, המשמרים את האנרגיה במבנה באמצעות בידודו מהחוץ.

צילום: אלעד שריג
צילום: אלעד שריג

מתוך התקנות: תק' תשע"ג 2013 "מעטפת כפולה" – "מעטפת חיצונית למבנה, הבנויה מחומרים קלים, ומרוחקת מקיר מבנה חיצוני, באופן שנוצר מרווח פנימי למעבר אוויר ולתחזוקה (ה2). הייתה בבניין מעטפת כפולה, לא יבוא השטח הנוצר ממנה במניין השטח המותר לבנייה ובלבד שהמרווח הפנימי שנוצר בינה לבין קיר הבניין לא יעלה על 0.90 מטר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

מעקה זיזי (Console) שכולו זכוכית

מעקה זיזי שכולו זכוכית נטול כל רכיב מבני בין מפלס כַּן המעקה לבין מפלס מסעד המעקה, זולת שמשת המעקה. שמשת המעקה חדורה בבסיסה כ- 75 מ"מ, בתוך כַּן המעקה ורתומה בתוכו. הריתום יכול להיעשות בשיטה "יבשה" או "רטובה". בשיטה היבשה, כַּן המעקה הוא של פרופיל אלומיניום מותאם. הריתום נעשה באמצעות שגמים מחודדים המוחדרים בתוך הכַּן אחת לכ- 100 מ"מ ומהדקים את השמשה במקומה. 

המשך קריאה »

תכנון בהיבט הסטטי

רכיבים שכולם זכוכית

קיר מסך

קיימות

סליידר עמוד הבית

מעקים ומסעדים

מעטפת פרמטרית

חיפוי

זכוכית וזיגוג

הרכבה של אלומיניום וזכוכית

המעטפת האדריכלית

דלתות ומבואות כניסה

גימור אלומיניום

בדיקות ובקרה

אלומיניום, שיחול ופיתוח מכלולים

אורקיע (Skylight) וקיר אור

דילוג לתוכן