קטגוריות באתר
אודות לנדמן אלומיניום בע״מ

משרד לנדמן מספק שירותי ייעוץ מקצועיים לגופים יזמיים בכל הקשור לעבודות זכוכית, מלבני אלומיניום עץ, פלדה, UPVC ,וכו'.

שמרו על קשר – חומר למחשבה

לקבל ניוזלטר המכיל תכנים מעודכנים בתחום מעטפת הבניין  מלאו את פרטיכם

מאמרים אחרונים

תיבות גרניט בתליה יבשה בחזית קיר מסך

מגדל החזון עתידים, תל אביב- יפו. 

אדריכלים: זרחי אדריכלים | יועץ אלומיניום:  לנדמן אלומיניום בע"מ | קבלן אלומיניום: אלום עשת

אודות- מגדל משרדים המתנשא לגובה של כשלושים קומות, בליבה של קריית עתידים, המשמשת חברות של טכנולוגיה- עלית (Hi-Tech), בצפון מזרח תל אביב. מבואת המגדל, במפלס קומות הקרקע, פתוחה בחלקה לקומת מסר מסחרית המשתרעת מתחת לה. אורקיע (Skylight) המשיק במגדל, שוטף באור טבעי את מבואת הכניסה ואת קומת המסד שמתחת לה.

צילום: אלעד שריג

מעטפת הקומה הטיפוסית, בעלת תריסר פינות המעניקות לדיירי המבנה, חשיפה לנוף. ריבוי הצלעות במעטפת הקומה הטיפוסית מסייע בהצפת כל אחת מקומות המגדל בתאורה טבעית מרבית. קיר המסך במעטפת המגדל הוא דו – מישורי ומשלב שמשות, ותיבות גרניט, החורגות חוצה מן השמשות. ריבוי פינות המגדל מחד, והעיצוב הדו – מישורי של קיר המסך מאידך, מבדלים את המגדל ומעניקים לו חזות תלת – ממדית מסקרנת וייחודית. תכנון קיר המסך התמודד עם שלושה אתגרים עיקריים: הראשון, קיר מסך מתנשא ומשתרע בשני מישורים; מישור אחד של שמשה בידודית, ומישור שני של תיבות גרניט. השני, התאמת סריג קיר המסך לתזוזות הצפויות בקומות המגדל, במהלך רעידת אדמה. השלישי, חיבור אריחי גרניט, בשיטת ה"תלייה היבשה", כלפי קיר המסך.

חתך אנכי | חתך אופקי

  1. חיפוי הגרניט מיוצב בתליה יבשה, על גבי תשתית מבנית, המחוברת בסריג קיר המסך. חיפוי הגרניט הוא רכיב פלסטי קישוטי בלבד, אשר איננו אטום להתגנבות של מים ו / או רוח בעדו.
  2. פח אלומיניום מונוליטי, 2.0 מ"מ עוביו, משתרע בגב אריחי הגרניט, ומזוגג בסריג קיר המסך. הפח מתלכד עם הפן החיצון של השמשה, ומשלים את חיץ האיטום של מעטפת המגדל
  3. חסימת עשן
  4. שמשה בידודית מרסנת קרינה (Low E)
  5. תשתית של פרופילי אלומיניום ריבועיים, המשמשים כתמיכה סטטית, למתלים של אריחי הגרניט
  6. מחבר לאחיזת תשתית פרופילי האלומיניום (5), אל סריג קיר המסך
  7. פרופיל זקופה חדש ברוחב של 70 מ"מ. קיר המסך של פרויקט זה, התבסס על המכלול קליק-8300, אשר תוגבר בכעשרה פרופילים חדשים, שנמשכו (Extruded) במיוחד  בידוד תרמי.
צילום: אלעד שריג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

מעקה זיזי (Console) שכולו זכוכית

מעקה זיזי שכולו זכוכית נטול כל רכיב מבני בין מפלס כַּן המעקה לבין מפלס מסעד המעקה, זולת שמשת המעקה. שמשת המעקה חדורה בבסיסה כ- 75 מ"מ, בתוך כַּן המעקה ורתומה בתוכו. הריתום יכול להיעשות בשיטה "יבשה" או "רטובה". בשיטה היבשה, כַּן המעקה הוא של פרופיל אלומיניום מותאם. הריתום נעשה באמצעות שגמים מחודדים המוחדרים בתוך הכַּן אחת לכ- 100 מ"מ ומהדקים את השמשה במקומה. 

המשך קריאה »

תכנון בהיבט הסטטי

רכיבים שכולם זכוכית

קיר מסך

קיימות

סליידר עמוד הבית

מעקים ומסעדים

מעטפת פרמטרית

חיפוי

זכוכית וזיגוג

הרכבה של אלומיניום וזכוכית

המעטפת האדריכלית

דלתות ומבואות כניסה

גימור אלומיניום

בדיקות ובקרה

אלומיניום, שיחול ופיתוח מכלולים

אורקיע (Skylight) וקיר אור

דילוג לתוכן